grön feja

Dagen började med matteprov, jag tror att det gick bra. Det känns iallafall så.
Sedan så fortsatte dagen som vanligt.
Men klockan 2 så hände något roligt.
Det var provspelning till filmen " tusen gånger starkare" på min skola,
så jag var så klart där och försökte knipa mig en plats som statist i filmen.
Dom som kom till skolan var någon som jobbade med det där att sätta roller, och så var
självaste Tsatsiki! (och en till snubbe, men han är inte så viktig)
Jag var typ dökär i honom när jag var liten, och jag har sett varendaste liten film killen (Samuel Haus som han egentligen heter) är med i! Han är ju galet snygg och jag typ dog när jag såg honom kliva in genom dörrarna på wendela hebbe.
Så nu får vi bara hoppas på det bästa, fatta om man får spela i samma scen som den grabben!




            
Jag måste ju slänga upp en bild på honom, ersänn att han är söt?

Just nu sitter jag iallfall grön i fejan på grund av den underbara ansiktsmasken jag just lagt på,

och försöker skriva ung förälder-reportaget som kommer att pupliceras på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0