ett helt jävla år

Ett år. Tänk att det har gått så fort. Jag minns varje detalj. Men det känns inte som att någon av mina närmaste gör det. Jag klarar fortfarande inte att prata om det. Jag håller det för mig själv. Det går inte att stoppa tårarna när de väl har börjat falla. Ett helt år. Men jag minns det som igår.

Idag fyllde sötnosen Ella ett år. Ett helt jävla år. Ursäkta språket, men det är helt sjukt. Det går så fort, hon har blivit så stor. Jag vill iallafall säga grattis, till en underbar ängel.

Kvällen tillbringades med New Moon och fina vänner. Världens bästa film måste jag säga, iallafall just nu.

Jag klarar inte av att skriva mer nu, skriver mer typ imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0