Dop och födelsedag!

I fredags var det 18-års fest hos alle, emilia och andrea. Temat var halloween och jag var så klart djävul!
Det vart en väldigt trevlig kväll. Efter det hämtade johan mig och vi sov här.
På lördagen var det dags för lilla Flippans dop, och ack så söt hon var! Det finns ingen sötare bebis!
Fikat var gott och sällskapet trevligt, och nu är även den lilla damen döpt.
På kvällen åkte jag och johan hem till Anna, eftersom hon fyllde även fyllde 25 år denna dag.
Grattis min bästa syster! Det var otroligt trevligt och mycket skratt blev det. tolv-bussen tog oss hemåt.
Idag har jag absolut inte gjort någonting alls. Jag och johan kollade på en film imorse, annars har jag typ bara tagit det lugnt.

Nu har jag iallafall lov vilket ska bli riktigt skönt! Jag ska bara ta det lugnt, och träna som jag inte har gjort på länge nu för att jag har vart sjuk. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0