julafton, juldag och så idag

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en underbar jul, för det är precis vad jag har haft!
På självaste julafton var vi hemma hos min syster där vi åt julmat, tittade på Kalle och dela ut julklappar.
De gamla heliga helt enkelt.

Kvällen slutade framför filmen Tomten är far till alla barnen tillsammans med mamma.

Igår åt vi först middas hos farmor och farfar, för att sedan bege sig till gnesta. Där väntades min första "utgång", om man nu kan kalla det så, tillsammans med johan. Vi befann oss på elektron där ett gnestaband spelade. Kvällen var i sitt stora hela helt okej. Dock slutade kvällen med att vi gick runt utan jackor i kylan eftersom vi lämnat dem i Macs lägenhet, för att slippa betala garderobsavgiften på 40 kr, är man snål så får man stå för sitt kast, och självklart hade vi tappat bort varandra. Det resultarar sig idag då jag är täppt i näsan och nyser hela tiden.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Johan är nu iväg och tränar så därför ska jag också göra lite nytta, nu ska det städas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0