lillördag

Gårdagen började med att jag rullade ur sängen vid 7 bara för att åka till gymmet. Jag måste ha slagit mig hårt någonstans, för det är verkligen inte likt mig. Väl på gymmet var det bara jag och the oldies som körde järnet, inte en enda i min ålder syntes till.

Efter det lunchade jag med min syster och sen åkte jag hemåt för att desperat få ihop några rockiga kläder.
Det slutade med att jag i panik fick åka in till stan igen och handla ett rockigt linne på HM. Så kan det vara.

Förfest och slutfixning hos Sofia för att sedan börja ta sig mot nynäshamn. Väl på bussen var alla taggade och vi kom i bra stämning. Hela kvällen slutade galet lyckad! Tack Jytte för en underbar kväll, och grattis i efterskott!


Idag slog jag upp mina ögon hemma hos Jennifer för att sedan åka hemåt och ta en promenad med vovven min. Någon timma senare åkte jag in mot Södertälje igen, för att sedan ta tåget till Gnesta.
Johan fick lite av sina möbler idag, så vi fixade i ordning lite i lägenheten och senare åkte vi till nyköping för att inhandla soffa, soffbord, kaffekokare och två lampor. Svindyrt är det, det må jag säga.

Sedan åt vi kebab vilken var min första kebabtallrik på typ.. 2 år kanske? Väldigt gott just idag. Annars undviker jag det helst.

Nu sitter jag här och har precis intervjuat Lisa till LT som fyller 18 år snart. Imorgon ska hon firas med tjejmiddag!
Det säger vi skål för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0