helg

Fredagen vart väldigt mysig hemma hos Lisa! Idag fyller hon hela 18 år, grattis så galet mycket!

Lördagen tillbringades i Gnesta för att sedan ha premiär-övernattning i lägenheten. Väldigt mysigt!
Dessutom firade vi då 1 år och tre månader, det är ett litet plus..

I söndags åkte vi till IKEA och johan gjorde av med lite pengar. Själv är jag redan pank..

Igår var skolan igång igen och jag räknar dagarna till sommarlovet. Sjukt jobbigt att kliva upp på morgonen.

Idag skola igen, sen hem ut med hunden och sedan pilates. Fick även veta att jag fick sommarjobb idag. Jag blev galet glad och hoppade runt som en tok. Nu behöver jag inte tänka på det. Rik blir jag nog också :)

Imorgon bär det av till Gnesta för att montera ihop en soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0