En vecka efter

Mina upplevelser och åsikter om Kina-resan är bara positiva. Visst att maten inte var jätte god och att man oftast fick göra sina behov i ett hål inne på toaletten var kanske inte heller det roligaste. Men de minnen och erfarenheter denna resa gav mig kan ingen ta ifrån mig. Jag är så himla tacksam och glad över att just vi tre fick följa med.

Det galnaste på hela resan måste ha varit Tv-inspelningen. Det var verkligen en sån där händelse när man tänkte "Hur fan hamnade jag här?!".
Det var även riktigt häftigt att se hur typiska kineser lever sitt vardagsliv, så som i skolan och även hemma. Min familj var urgullig. Lilly saknar jag redan, vi fick väldigt bra kontakt och pratade om allt möjligt. Vi har mailkontakt idag vilket är väldigt roligt, jag hoppas att vi fortsätter ha det i framtiden.  


Idag är det exakt en vecka sedan vi kom hem från Kina men jag har ändå inte riktigt kommit tillbaka i vardagen än. När klockan börjar nära sig sju-åtta så har jag varje kväll somnat i soffan. Jag lever alltså fortfarande kvar i Kinas tidssystem vilket jag hoppas att jag kommer ur snart. Det känns inte så snällt mot min familj att somna när vi bestämt en filmkväll.

Mina bilder lägger jag in så fort jag är hemma i Nykvarn igen! Läs mer om vårt äventyr på www.fnrollspelet.blogg.se

Over and out
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0