ABCDE

Jag gjorde det. Jag genomförde högskoleprovet igår. Det kändes helt okej! Tills jag rättade mina svar alldeles nyss.. Okej jätte dåligt gick det inte, men på dom delar jag trodde att det gick bra gick det riktigt dåligt och tvärt om. Jag lär inte vara i närheten av 2,0 men jag är ändå glad. Jag genomförde det.

Efter det åkte jag hem till min fina vän Andrea för att fira hennes födelsedag några dagar förtidigt. Vi käkade en supergo tacogratäng för att sedan fortsätta mot Södertälje. Där blev det dans på Stanley´s hela kvällen, vilket var alldeles perfekt.

Idag fyller min syster år, närmare bestämt 26. Grattis på din dag! Det firades med tårta och nybakta bullar.

Imorgon väntar skola, körlektion och möte inför KINA-RESAN på söndag. En dag att längta till. Därför går jag och lägger mig nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0