jag är back on track

Här var det sjukt länge sen man skrev. Jag orkar inte blogga för jag har inget att skriva om. 18 har jag blivit vilket har innebärt en del festande. Annars kommer spanjorerna imorgon för ett besök i Sverige. Roligt tycker jag, jag ser nästan framemot det lite.

I söndags fyllde min kära mor år, så vi var ute och åt på kvällen. I present fick hon en biljett till globen den 16 oktober då vi ska gå på ladies night. Det ska bli väldigt roligt!

Jag har inte flyttat till Gnesta än, jag bor på båda ställerna. Jag kan nog inte riktigt släppa min hemstad Nykvarn. Det är så tryggt där.

Livet rullar på och jag är glad. Trött men glad. Skolan har ju dragit igång igen vilket jag inte såg framemot faktiskt. Jag brukar ju kunna göra det men inte den här gången. Men det var iallafall sista gången jag kom tillbaka efter sommarlovet, för den 10 juni tar jag studenten. Längtar är så sjukt stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0