Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör

Jag har en hel lista som jag redan har skrivit ner som jag vill göra. Några saker av dom var att flyga tandemkärmflyg och mjölka en ko. Detta har jag redan upplevt, så här kommer resten av listan.

1. Jag vill resa till en massa länder och uppleva och se saker. Tex USA, Australien, Island, Thailand.
2. Jag vill göra något stort och oerhört betydelsefullt för någon.
3. Jag vill hoppa fallskärm och bungyjump.
4. Jag vill sitta på en klippa och njuta av livet.
5. Jag vill slå världsrekord i någonting så jag hamnar i Guinness rekordbok.
6. Jag vill träffa min drömman, gifta mig och skaffa barn.
7. Jag vill klättra upp för Mount Everest. Eller iallafall Kebnekaise.
8. Jag vill flyga helikopter.
9. Jag vill prova på forsränning.
10. Jag vill bada isvak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0