Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

Herregud vad svårt. Jag ska göra mitt bästa.

1. Du ska få mig att skratta. Det är väldigt viktigt.
2. När man är undermedvetet charmig.
3. Ett fint leende eller skratt. Ett sånt där som bara smittar av sig. Jag älskar det.
4. När man vågar göra något speciellt för mig. Något som är personligt och romantiskt.
5. Du ska vara ärlig och omtänksam. Inte bara mot mig utan människor runt omkring.
6. Vara lite äventyrlig, jag tycker om att hitta på saker.
7. Utseendemässigt har man större chans att vinna mitt hjärta om man är längre än mig och är brunhårig. Det dras jag till.
8. Sist men inte minst får man även gärna vara omtyckt bland mina vänner. Där måste man vara accepterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0