Dag två: Nio saker om dig själv

1. Jag tycker om att gå upp tidigt på morgonen. Även fast jag är riktigt morgontrött och att det är pain in the as, är det så himla skönt att inte sova bort hela dagen.
2. Jag blir riktigt grinig om jag inte får någon mat. Fråga Johan.
3. Jag blir lätt rastlös.
4. Jag har enligt mig världens finaste pojkvän.
5. Om några månader tar jag studenten och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra då. Jag har ganska stor panik om man säger så.
6. Min favoritfärg är röd.
7. Jag älskar all sortes frukt.
8. Jag tänker mycket, men delar inte med mig så mycket av det.
9. Personer som jag ser upp till är mamma, pappa och mina två systrar. De ligger mig närmast om hjärtat.





Fasen vad svårt det var. Det har tagit flera dagar att få ihop det där.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gullig du är!

2011-01-16 @ 20:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0