En för varje dag

Nytt år. Nya utmaningar. Så här kommer min första. Med start inom några timmar kan jag tänka mig, eftersom jag sitter och skriver ett reportage till min tidning som ska vara klar på onsdag, och har ingen inspiration alls.

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör
Dag två: Nio saker om dig själv
Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse

Kommentarer
Postat av: Lisa

Spännande! Det här kommer jag följa!! :-)

2011-01-10 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0