lördagkväll

Hej vänner!
Igår kväll hade jag en underbar kväll. Den började med underklädsparty tillsammans med Johans syster. Det var riktigt trevligt, och jag har själv funderat på att ha det hemma hos mig någon gång. Någon som är intresserad av att komma?

Sedan fortsatte kvällen inne på The Strip och dansgolvet med världens bästa tjejgäng.  Väl hemma igen somnade jag som en stock i sängen.

Idag mår man som man förtjänar. Och inte har jag gjort så mycket idag heller. Funderar på att ställa mig och laga till Flygande jacob snart, för det är så himla gott. Men isåfall måste jag röra mig till ica och inhandla nötter, och frågan är om jag orkar det.

Vilket intressant inlägg. Men det var det jag hade på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0