bästa helgen!

Idag firar jag och Johan ett år. Vi har haft en helt underbar helg. I lördags åkte vi enda till Uppsala, checkade vi in på hotellet och gick och åt en supergo brunch. Efter det gick vi runt lite och kollade i affärer. Senare fick vi njuta av en 50-minuters helkroppsbehandling som var underbar. Middag stod sedan på scemat och sen gick vi och mös på rummet. Idag har vi gått runt lite i Stockholm och tittat i affärer, jag köpte ett par galet snygga skor. Sedan åkte vi hemåt. Allt jag kan säga är att Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ååååh så kul, imorgon får du berätta mer! och GRATTIS!:D <3

2009-12-06 @ 21:25:44
URL: http://agnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0