friends stay forever

En väldigt speciell dag i torsdags. Först och främst vaknade jag direkt när väckarklockan ringde och var till och med pigg. Det har inte hänt på hela veckan. Första lektionen var spanska. Vi har ansökt om ett stupendium för att få åka till Spanien, och idag fick vi veta ATT VI FICK DET! I vår drar vi, och jag längtar!

Senare gick jag, frida, agnes och jennifer till nancy´s, vårt stamställe.
Där åt Frida kycklingspett med jordnötssmör. Inte en bra kombination med nötallergi.
Dock gick det över efter en stund, vilket var väldigt skönt. hade fått panik annars.
Senare skildes vi åt och Jennifer och Frida gick upp för Torekällberget, eftersom alla bussar var inställda på grund av snöoväder. Då kom allergichocken tillbaka. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag vet att hennes mamma kom och hon fick sin medicin och allt gick bra. Tur!

Sen när jag själv skulle åka hem gick så klart inte min buss heller, efter ett tag fick pappa komma och hämta mig.

På eftermiddagen kom Johan hit. Vi hade snöbollskrig, vilket slutade väldigt blött och kallt för min del, och gick sedan in och åt pepparkakor och kollade på bonde söker fru! Mys!

Igår, fredag, var det skolavslutning. Äntligen lov! Efter det åkte jag, jennifer, agnes, sandra, frida, malin, maria och hennes pojkvän hem till jessica där vi lagade tacos, kollade på film och pratade om livets stora frågor.

Idag ska det städas och bakas! Jag skulle även behöva köpa de sista julklapparna, men jag har inte tillräckligt med pengar så jag vet inte hur jag ska få ihop det...

Ha en bra dag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0