ge vakt!

Jag måste bara säga att jag hatar när folk går fort.
Om man är ett litet gäng som man typ har sällskap med från skolan, så blir jag så himla irriterad på när typ tre-fyra personer av det här gänget typ springer iväg och så blir några av gänget kvar. Tänk om det är någon som har ont, eller har högklackat och inte kan gå så fort eller någon annan anledning. Ska man inte vänta på den personen då och gå tillsammans? Ursäkter som "men det är min normala gångtakt" och "men ni får väl gå lite fortare" har jag hört, men jag tycker inte att det är någon ursäkt. och? Man kan väl ändå gå tillsammans för en gångs skull, det är ju mycket trevligare för alla! Man känner sig bortglömd om man är den som har ont och kommer efter.
Bara så att ni vet, alla människor som går fort som rakarns när man egentligen borde gå tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan ju även bero på att man har bråttom till bussen och verkligen inte får missa den för då måste man vänta i typ 2 timmar.

2009-01-21 @ 17:23:28
Postat av: Elin

ja det är sant, men då kan man väl ändå säga det till resten av gänget?

2009-01-22 @ 14:47:46
Postat av: Sandra

Jag känner mig alltid skyldig när det blir så, så jag ber om ursäkt. I går t.ex. var vi ju "tvugna" att springa till bussen alla tre och då var det ju svårt att göra något åt det.. :S Men förlåt iaf.. Puss på dig gumman! <3

2009-01-22 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0